به گزارش میراثآریا، جواد واحدی روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ در بازدید از موزه زنده سفال تبریز، این مجموعه را از لحاظ کیفیت و ظرافت در تولید، مجموعهای متمایز و دارای قابلیت ویژه عرضه دانست و گفت: مجموعه مورد بازدید، از نظر کیفیت ساخت، ظرافت اجرا و کمیت تولید، در جایگاهی قابلتوجه قرار دارد و تولیدات آن از قابلیت عرضه، ماندگاری و جذب بازار برخوردارند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ادامه داد: در بحث فروش، موضوع بازاریابی بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه اقدامات مثبتی انجام شده و ظرفیت تبلیغاتی کمنظیری در اختیار داریم که اگر با کمک دستگاههای حاکمیتی همراه شود، میتوان معرفی این آثار را به شکل گستردهتری دنبال کرد.
او تأکید کرد: مهمتر از تولید صنایعدستی، بحث فروش تولیدات است. در بخشهایی مانند بستهبندی، برندسازی، فروش و صادرات، آنگونه که باید تمرکز کافی نداشتهایم و لازم است با مشارکت مؤثر بخش خصوصی، توجه بیشتری به این حوزهها معطوف شود.
واحدی با اشاره به نقش حیاتی بخش خصوصی در زنجیره فروش صنایعدستی گفت: بخش خصوصی باید متولی اصلی تولید و فروش صنایعدستی باشد و خوشبختانه دستگاههای تبلیغی علمی و حرفهای در کشور وجود دارند که میتوانند این مسیر را اصولی دنبال کنند.
او در پایان تأکید کرد: تسریع روند فروش در گرو حضور فعال و خلاقانه بخش خصوصی است؛ بخشهای خصوصی عامل اصلی در رساندن صنایعدستی از تولید به بازار هستند.
انتهای پیام/

نظر شما