نشست بررسی توسعه زیرساخت‌های گردشگری امام‌زاده شاه قاسم یاسوج برگزار شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست بررسی توسعه زیرساخت‌های گردشگری امام‌زاده شاه قاسم یاسوج خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، سید مجتبی‌امیرحسینی امروز دوشنبه نهم تیرماه ۱۴۰۴در نشست بررسی توسعه زیرساخت‌های گردشگری امام‌زاده شاه قاسم یاسوج، بیان کرد: با حضور نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، استاندار استان و برخی دیگر از مسئولان استانی طرح توسعه زیرساخت‌های گردشگری امام‌زاده شاه قاسم یاسوج بررسی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امام‌زاده شاه قاسم یکی از مکان‌های گردشگرپذیر استان بوده که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و زائران از نقاط مختلف کشور است.

او تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار این مکان مقدس نیاز ضروری گردشگران و زائران است. توسعه گردشگری مذهبی در دستور کار جدی دولت چهاردم در کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/

کد خبر 1404040900179
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha