بهگزارش میراثآریا، فهیمه روشن روز دوشنبه ۲۳ تیرماه جاری در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی نمود عینی جلب رضایت یا نارضایتی گردشگران است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی برای بهبود خدمات به گردشگران به شکل ویژه در دستور کار قرار دهد.
او گفت: رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی میشود.
روشن تصریح کرد: امیدواریم با افزایش نظارتها شاهد کاهش شکایات و افزایش رضایتمندی گردشگران ورودی به استان باشیم.
او با بیان اینکه با توجه به شرایط پیش آمده فعالان گردشگری استان دچار آسیبها و زیانهایی شدهاند، گفت: در کنار افزایش نظارت، گردشگری استان نیازمند یک حمایت ویژه است و به همین منظور اقدامات متعددی را پیگیری میکنیم.
معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: در این جلسه به ۴ مورد شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان رسیدگی شد.
در استان کرمانشاه ۸۱ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت میکنند.
انتهای پیام/

نظر شما