بازدید استاندار ایلام از پایانه مسافربری / تأکید بر خدمت‌رسانی شایسته به مسافران در شرایط جنگی

استاندار ایلام از آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان برای جابه‌جایی ایمن و منظم مسافران در تعطیلات نوروز خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، احمد کرمی استاندار ایلام در جریان بازدید از پایانه مسافربری شهر ایلام، ضمن تبریک عید سعید فطر و آغاز نوروز ۱۴۰۵ به مردم استان، اظهار کرد: در راستای پیگیری امور مرتبط با خدمات‌رسانی به شهروندان، امروز بازدیدی از بخش‌های مختلف پایانه شامل ناوگان اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون و برون‌شهری انجام شد که خوشبختانه وضعیت خدمات‌دهی مطلوبی وجود دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد که رانندگان به‌عنوان پیشگامان خدمت‌رسانی در ایام پرتردد پایان سال، با روحیه و آمادگی کامل در حال خدمت به مردم هستند و مشکل خاصی در روند جابه‌جایی مسافران وجود ندارد.

احمد کرمی با قدردانی از تلاش نیروهای شهرداری، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های خدماتی، تصریح کرد: با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط، تلاش خواهیم کرد خدماتی در شأن مردم شریف استان و مسافران نوروزی ارائه شود تا شاهد سفری ایمن، منظم و همراه با رضایت عمومی داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1405010100007
دبیر مهدی ارجمند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha