بيش از 700 کلاس درس آذربايجان شرقي، آماده پذيرايي از گردشگران نوروزي

به گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، مهندس تراب محمدي در گفتگويي ضمن بيان اين مطلب افزود: با توجه به استقبال صورت گرفته از سوي گردشگران، و با هماهنگي سازمان آموزش و پرورش استان، تعداد کلاسهاي اختصاص يافته براي اسکان نوروزي نسبت به سال گذشته در حدود دو برابر افزايش داشته است و همچنين دو باب خانه معلم نيز در اختيار مسافران قرار خواهد گرفت.

به گفته وي در مدارس تجهيز شده، بنا به ضرورت امکاناتي مانند تلويزيون، يخچال، آب گرم، فرش و ساير امکانات براي ارائه خدمات به مسافران آماده شده تا مشکلي براي مسافران پيش نيايد و با آرامش خاطر استان ما را ترک کنند.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي همچنين از همکاري راهنمايان گردشگري براي راهنمايي مردم و هدايت آنها در سطح شهر و معرفي مدارس خدمت دهنده به مسافران سخن گفت و افزود: با اين هماهنگي ها مسافران به راحتي و سهولت مي توانند مدارس طرح اسکان را بيابند و اگر مشکلي هم داشتند با ستاد مرکزي در تماس باشند.

گفتني است ستاد دايمي تسهيلات سفر استان به رياست استاندار آذربايجان شرقي و دبيري سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان و با همکاري نهاد ها و سازمانهاي مختلف با برگزاري جلسات هماهنگي منظم و مستمر درصددآماده شدن براي ارائه خدمات به مسافران نوروزي است.

انتهای پیام/

کد خبر 1388122814