نمايشگاه ملي صنايع دستي امروز افتتاح مي شود

به گزارش ميراث آريا (chtn) سالومه پوريامين با اشاره به برگزاري مراسم افتتاحيه جشنواره و نمايشگاه ملي صنايع دستي ايران اظهار داشت : اين نمايشگاه ساعت 16 امروز- پنج شنبه 16 خرداد - در سالن شماره 6 نمايشگاه بين المللي تهران افتتاح مي شود و به مناسبت هفته صنايع دستي تا 21 خرداد ميزبان علاقمندان خواهد بود.
وي افزود : نمايشگاه ملي صنايع دستي در غرفه هاي 6،7،8،9 در فضايي به مساحت 15 هزار متر مربع و با 7200 متر فضاي غرفه اي برگزار مي شود و در700 غرفه محصولات 31 استان در معرض ديد عموم قرار مي گيرد.
پوريامين با اشاره به اينکه 132 رشته از 31 استان کشور براي حضور در نمايشگاه انتخاب شده اند ، افزود : 150 غرفه در اين نمايشگاه به توليد زنده و عرضه صنايع دستي مي پردازند.
سرپرست مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي هم چنين از برگزاري مراسم تجليل از هنرمندان و صنعتگران صنايع دستي کشور با حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ايام برگزاري اين نمايشگاه خبر داد و افزود : رونمايي از سايت مربوط به شناسنامه و کارايي کالاهايي که مهر اصالت دريافت کردند و سايت صدور مجوز هاي سه گانه کارت شناسايي ، کارت صنعتگري و جواز تاسيس ، از ديگر برنامه هاي بيست و سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي است.
به گفته پوريامين بيست و سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي از 16 تا 21 خرداد به مدت 6 روز از ساعت 15 تا 21 ميزبان عموم علاقمندان است.

انتهای پیام/

کد خبر 139203161