جشنواره برف و اسکی در ارومیه برگزار می‌شود

روز جمعه هشتم اسفند ماه جشنواره برف و اسکی درمنطقه نمونه گردشگری خوشاکوی ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، حسین امامی در بازدید از پیست اسکی خوشاکوی ارومیه به همراه یحیی خسروزاد بخشدار سیلوانا و سعید هاشمی نیا رئیس گروه توسعه ورزش های روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این مطلب اظهار داشت: متولی این جشنواره اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با همکاری اداره ورزش و جوانان استان است.

وی گفت: این جشنواره با حضور استانداری آذربایجان‌غربی، نیروی انتظامی، شهرداری ارومیه، فرمانداری و اداره  کل راه‌ و شهرسازی در پیست اسکی خوشاکو ارومیه برگزار می شود.

امامی با بیان این‌که شرکت برای عموم مردم آزاد است افزود: از امروز کار تبلیغاتی جشنواره با نصب بنرهای مورد نظر در سطح شهر آغاز می‌شو‌د.

وی تصریح کرد: جشنواره با هدف معرفی مهم‌ترین محل پیست اسکی استان، معرفی استعدادها و توانمندی‌ جاذبه و ورزش‌های زمستانی و ایجاد روحیه ، نشاط و گسترش تفریحات سالم با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

امامی با اشاره به این‌که برگزاری جشنواره بهانه‌ای برای معرفی روستاهای هدف گردشگری خوشاکو است بیان کرد: این برنامه از ساعت ده صبح تا 3 بعدازظهر روز جمعه با مسابقات مجسمه برف و یخ و غذاهای محلی برگزار می شود.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393120424