راه‌اندازی پویش مردمی هر خانه یک موکب در اسدآباد همدان همزمان با اربعین حسینی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسدآباد از راه‌اندازی پویش مردمی «هر خانه یک موکب» در سطح شهر اسدآباد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کامران اکبری‌شایگان گفت: پویش مردمی «هر خانه یک موکب» برای رفاه حال مسافران با هدف اسکان زائران اربعین در راه مانده در این شهرستان راه‌اندازی شده که همشهریان می‌توانند در منزل خود میزبان زوار اربعین باشند ضمن اینکه در این رابطه اطلاع‌رسانی لازم در سطح شهر و مسیر تردد زائران نیز با نصب بنر انجام شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسدآباد از پیش‌بینی راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در مسیر برگشت زائران در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برپایی و راه‌اندازی این بازارچه منوط به همکاری صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان خواهد بود.

او با بیان اینکه برای استقبال از زائران اربعین حسینی رستوران‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی این شهرستان فعال شده‌اند، افزود: بازدید هر روزه و مستمر از رستوران‌های بین‌راهی گردنه و محور اصلی تردد زائران کربلا برای درج قیمت، پذیرایی و رعایت مسائل بهداشتی به طور مرتب توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha