نظارت بر ارائه خدمات به گردشگران در مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری تشدید شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با فعال شدن سه تیم نظارتی در استان نظارت بر ارائه مطلوب خدمات به گردشگران در کانون‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری تشدید شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، هادی قاسمی نافچی گفت: برخی تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری در اختیار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیست و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها متولی آن هستند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: به‌همین منظور و از آنجا که برخی از این دستگاه‌ها عملکرد مطلوبی در این خصوص نداشته‌اند، ارائه خدمات به گردشگران با چالش روبه‌رو می‌شود و ممکن است نارضایتی‌هایی به دنبال داشته باشد.

قاسمی در خصوص گلایه گردشگران درباره کمبود سرویس بهداشتی در مراکز تفریحی و گردشگری تصریح کرد: هم‌اکنون در چهارمحال و بختیاری ۸۰ سرویس برای خدمات‌رسانی به گردشگران فعال است.

او یادآور شد: البته سرویس‌های بهداشتی در برخی کانون‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها است که نگهداری از آن به‌خوبی انجام نمی‌شود و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1404041100275
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha