بهگزارش میراث آریا، بهمناسبت هفته دولت، چهاردهمین واحد بومگردی سردشت، امروز شنبه ۸ شهریورماه با حضور محمدرضا طنابی، معاون صنایعدستی و ودود فخاری، رئیس گروه سرمایهگذاری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان غربی، ماموستا محمد واوی، امام جمعه، ریباز میرزایی، فرماندار، صلاح محمدی، رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سردشت در روستای قلته و در مجاورت سد سردشت به بهرهبرداری رسید.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سردشت در این مراسم اظهار کرد: این اقامتگاه که با سرمایهگذاری بخش خصوصی و با هزینهای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال احداث شده، در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۴۰ مترمربع بنا شده و ظرفیت اسکان ۲۰ مهمان را به صورت شباقامت داراست.
صلاح محمدی گفت: با افتتاح این واحد، تعداد اقامتگاههای بومگردی شهرستان سردشت به ۱۴ باب افزایش یافت که این امر، جایگاه نخست این شهرستان را در آذربایجان غربی از این حیث تثبیت کرده است.
انتهای پیام/
نظر شما