50 کانون گردشگري چهارمحال و بختياري آماده پذيرايي از مهمانان نوروزي

به گزارش ميراث آريا(chtn)، استان چهارمحال و بختياري با توجه به شرايط آب و هوايي و دارا بودن جاذبه‏هاي طبيعي و تاريخي يکي از استان‏هاي طبيعي، تاريخي و پاک در سطح کشور است که در ايام نوروز ميزبان مسافران نوروزي مي‏شود.

در همين زمينه برنامه‌ريزي دقيق و کاملي براي عرضه خدمات به مسافران و گردشگران اين استان از سوي کميته نظارت و ارزيابي، پشتيباني و خدمات شهري و رفاهي، انتظامي، امنيتي و امدادي، حمل و نقل، ترافيک و خدمات جاده‌اي، فرهنگي، تبليغات و اطلاع رساني، اسکان و اقامت و آمار صورت گرفته است.

2هزار تن از عوامل اجرايي نيز در ايام نوروز در ستاد دائمي سفرهاي نوروزي به مسافران و گردشگران اين استان خدمات عرضه مي‌کنند.

بنا بر اين گزارش، ظرفيت اسکان استان چهارمحال و بختياري، در منازل استيجاري 200 نفر، در کمپ‌هاي سيار 20 هزار نفر، در مدارس استان 15 هزار نفر، در هتل‌ها 620 نفر، در مهمان‌پذيرها 120 نفر، در هتل آپارتمان 28 نفر و در مهمان‌سراهاي ادارات و خوابگاه‏هاي دانشجويي 3 هزار نفر در روز است.

بيش از 220 پايگاه خدمات امدادي، بهداشتي، انتظامي و قضايي نيز در سطح استان چهارمحال و بختياري به مسافران خدمات عرضه مي‌کنند.
ب/120

انتهای پیام/

کد خبر 1390122711