پیشرفت 70 درصدی موزه یاسوج

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد در نشست با مدیر کل بودجه استانداری با اشاره به روند عملیات اجرایی موزه یاسوج ابراز داشت:موزه یاسوج مرکز استان تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه 2 میلیارد تومان دیگر نیاز است که با توجه به اهمیت این موضوع همکاری مسئولین استانی را می طلبد.

وی یاد آور شد: این موزه شامل دو بخش مردم‌شناسی و باستان‌شناسی بوده که در این دو بخش ساخت سالن اجتماعات، گالری موقت،سالن امفی تئاتر،فضای نمایشگاهی ،گنجینه امن اشیا،كارگاه مرمت اشیا كلاس‌های آموزشی، كتابخانه و ساختمان اداری نیز در آن پیش‌بینی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: بهره برداری از موزه به جذب گردشگران این استان کمک می کند.

با قری با اشاره به اینکه محور توسعه استان گردشگری است تصریح کرد: نوروز امسال فرصت خوب است تا ظرفیت های مختلف گردشگر پذیر استان را به خوبی معرفی کنیم.

مدیر کل بودجه استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز دراین نشست با اشاره به اهمیت نگهداری اشیای تاریخی که مریوط به گذشتگان این دیار است افزود: اولویت کمک اعتبارات استانی به اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری بحث ایجاد موزه است.

علی پوزش؛زمان و هزینه را از محدویت های اعتباری دانست و تصریح کرد: در سال های گذشته اعتبارات خوبی در استان بود که متاسفانه مسئولین قبل نتوانسته اند به خوبی در اتمام پروژه ها کاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1392121316