معاون اسكان و پذيرايي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان خراسان رضوي گفت: امسال براي اولين بار سامانه پيامكي جهت اعلام شكايات از واحدهاي اقامتي و پذيرايي راهاندازي شد و زائرين و گردشگران ميتوانند شكايات خود را از طريق كدهاي خاص اعلام کنند.
به گزارش روابط عمومي دبيرخانه ستاد هماهنگي خدمات سفر خراسان رضوي سيد جواد موسوي با بيان اين مطلب افزود: در راستاي نظارت مطلوب و ارتقاي خدمات رساني به زائرين مسافرين مي توانند شكايات خود را طبق كد واحد اقامتي كه در آن مكان نصب ميشود به سامانه 30006110 اداره كل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي ارسال کنند.
وي تصريح كرد: مسافرين ميتوانند در خصوص شكايت از نحوه رفتار كاركنان، نامناسب بودن نرخ، وضعيت بهداشتي ،كيفيت غذا و پذيرايي و رضايت از امكانات و خدمات كد مربوطه را كه در واحد اقامتي، پذيرايي نصب شده به شماره 30006110 پيامك كنند.
معاون گردشگري خراسان رضوي خاطر نشان كرد: شكايات واصله در ايام تعطيلات نوروزي 93 در اسرع وقت توسط كارشناسان اين اداره كل پيگيري خواهد شد.
انتهای پیام/