ساعت کار موزه ها و کاخ موزه های سازمان میراث فرهنگی 2ساعت افزایش یافت

رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری با حضور در مجموعه تاریخی فرهنگی کاخ گلستان از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ،مسعود سلطانی فر با اشاره به اینکه موزه ها یکی از پر جاذبه ترین اماکن تاریخی برای گردشگران است افزود:با برنامه ریزی هایی که برای نوروز 94 انجام شده زمان باز بودن موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی زیر نظر سازمان میراث فرهنگی برای بازدیدکنندگان به مدت 2 ساعت افزایش یافته و موزه ها همه روزه از ساعت 9صبح الی19پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در کشور 500موزه وجود دارد که حدود نیمی از آن در اختیار سازمان میراث فرهنگی است تصریح کرد:در دهه فجر امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته موزه بزرگ خراسان نیز افتتاح شد.

سلطانی فر ادامه داد:در این بخش برنامه هایی برای افتتاح موزه های شهر های یزد،شیراز،کرمانشاه و اهواز در آینده داریم که امیدواریم در سال 94 ،2موزه افتتاح شود و هر ساله 2تا3پروژه از پروژه های نیمه کاره گردشگری و میراث فرهنگی به بهره برداری برسد.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش ویژه  مسولان و کارکنان موزه ها و کاخ موزه ها برای نمایش عمومی آثار تاریخی فرهنگی افزود:بخش هایی از موزه ها به صورت تخصصی چیدمان شده تا پژوهشگران و متخصصان این حوزه بتوانند ازآن استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1393122934