تجهیز دو دستگاه اتوبوس به امکانات کامل پزشکی در البرز

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز از تجهیز دو دستگاه اتوبوس به امکانات کامل بیمارستانی در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، ابوالفضل عبیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیش بینی تردد 20 میلیون وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان البرز و احتمال حوادث رانندگی، دو دستگاه اتوبوس به امکانات احیاء و مراقبت های اورژانسی تجهیز شد تا در صورت نیاز به سرعت در محل حاضر و به آسیب دیدگان خدمات پزشکی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: این بیمارستان های سیار تمامی تجهیزات ویژه احیاء، نجات، مراقبت و بستری موقت را دارند و همواره پزشکان متخصص به صورت کشیک و به طور شبانه روزی در آن حضور خواهند داشت.

عبیدی ادامه داد: این  دو دستگاه در جاده های چالوس و محور کرج – قزوین مستقر شده اند و تا پایان تعطیلات نوروزی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: 48 پایگاه اورژانس، 3 ایستگاه سلامت، 3 پایگاه موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و 2 اتوبوس آمبولانس از جمله اقدامات پزشکی و اورژانس در جاده های این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز ابراز امیدواری کرد، اقدامات پزشکی و اورژانسی البرز بتواند مددرسان مسافران نوروزی این استان باشد. 
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139312296