بازدید نزدیک به ۱۳۷ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه/ اسکان ۱۵ هزار مسافر در کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بازدید نزدیک به ۱۳۷ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه از ۲۴ تا ۲۸ اسفند خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی اظهار کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه از روز ۲۴ اسفند ارائه خدمات خود به میهمانان نوروزی را آغاز کردند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: از روز ۲۴ تا ۲۸ اسفند جمعا ۱۳۶ هزار و ۷۰۹ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید داشته‌اند. 

او عنوان کرد: این جاذبه‌ها شامل جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، دست ساز، مذهبی و تفریحی هستند. 

فرمانی در ادامه از اسکان حدود ۱۵ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه هم خبرداد و گفت: در مدت چهار روز گذشته حدود ۱۲ هزار و ۱۲ نفر مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی، ۲۵۲۵ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و ۴۴۲ نفر  هم در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان پیدا کرده‌اند. 

او تاکید کرد: این اقامتگاه‌ها شامل هتل‌ها، میهمانپذیرها، خانه مسافرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، زائرسراها، کمپ‌های شهرداری، مدارس و سالن‌های ورزشی هستند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه بیشترین آمار اسکان با حدود ۲۴۸۰ نفر مربوط به هتل‌های استان عنوان کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha