بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه هتل جمشید کرمانشاه

استاندار کرمانشاه امروز چهارشنبه ۱۲ دی‌ماه از فاز توسعه هتل جمشید کرمانشاه بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه از فاز توسعه هتل جمشید کرمانشاه بازدید کرد.

فاز دوم هتل جمشید کرمانشاه در ۳ طبقه در حال اجراست که نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برای احداث این هتل تاکنون ۱۵۰ میلیارتومان از محل آورده سرمایه‌گذار هزینه شده است و ۵۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای تکمیل و تجهیز آن مصوب شده است.

این پروژه که در مسیر بلوار تاق‌بستان قرار دارد با ظرفیت ۳۰ اتاق برای ۵۰ نفر  اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403101200697
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha