بهبود فضای اداری اداره‌کل میراث فرهنگی استان تهران با هدف ارتقای خدمت‌رسانی به مراجعان

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی استان تهران، از پیشرفت پروژه بهسازی و مناسب‌سازی فضای اداری این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش میراث آریا محمد ثابت اقلیدی با اشاره به اهمیت احترام و تکریم ارباب‌رجوع، گفت: براساس مصوبات شورای عالی اداری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، تمامی واحدهای اجرایی موظف به فراهم کردن فضای مناسب و امکانات لازم برای آسایش مراجعان هستند.

معاون توسعه مدیریت استان تهران  افزود، با توجه به تعداد بالای مراجعان، طبقه دوم محل استقرار معاونت گردشگری و معاونت میراث فرهنگی در حال بهسازی و مناسب‌سازی است و پیشرفت پروژه بر اساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: خدمات‌رسانی بدون هیچ‌گونه اختلال و کندی ادامه دارد و عملیات اجرایی در محل اداری موزه فرش و موزه رضا عباسی با رعایت زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده پیش می‌رود.

ثابت اقلیدی تصریح کرد که این پروژه علاوه بر ارتقای سطح خدمات به مراجعان، شرایط کاری مناسب‌تری برای کارکنان نیز فراهم می‌کند و با اجرای آن، فضای اداری گسترده‌تر، نورپردازی استاندارد و بهره‌وری انرژی بهبود خواهد یافت.

وی همچنین خاطرنشان کرد که استقرار معاونت میراث فرهنگی و معاونت سرمایه‌گذاری در طبقه چهارم و معاونت گردشگری در طبقه دوم، ایمنی نگهداری اسناد و مدارک تخصصی این حوزه‌ها را افزایش می‌دهد.
ثابت اقلیدی در پایان از صبر و همراهی مراجعان قدردانی کرد و تأکید کرد: این اقدام همسو با سیاست‌های توسعه پایدار و مدیریت سبز، گامی موثر در بهبود کیفیت خدمات و محیط کاری کارکنان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1404060800408
دبیر محمد آوخ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha