به گزارش میراثآریا، ساناز رمجی روز شنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۴ در این نشست گفت: با توجه به اینکه حصیر میناب دارای نشان جغرافیایی است، تلاش ما بر این است که از این ظرفیت برای معرفی، بازاریابی و ارتقای جایگاه محصولات حصیری استان استفاده کنیم.
معاون صنایعدستی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان با اشاره به برنامههای آموزشی این حوزه افزود: در دورههای پیشرو، موضوعات مرتبط با کاربرد نشان جغرافیایی در محصولات حصیری و همچنین دوره آموزشی رفع عیوب و اصلاح محصولات حصیری با انتخاب چند نمونه مشخص، در دستور کار قرار گرفته است.
او همچنین اظهار کرد: یه منظور حمایت از نوآوری در صنایعدستی، بهزودی رویداد ملی ایدهشو "از ایده تا محصول" با همکاری دستگاههای اجرایی برگزار خواهد شد و برای این رویداد، پیشبرنامههایی برای آمادهسازی هنرمندان و ایدهپردازان تدارک دیدهایم.
رمجی تأکید کرد: برگزاری این نشستها فرصتی برای همافزایی، بازنگری در شیوههای تولید، ارتقای کیفیت، ایجاد ارزش افزوده و معرفی ملی و جهانی هنر-صنعت حصیربافی است.
انتهای پیام/

نظر شما