بانک اطلاعات سرمايه گذاري گردشگري آذربايجان شرقي راه اندازي مي‌شود

به گزارش ميراث آريا(CHTN)به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي،تهيه مطالب و اطلاعات مورد نياز براي ايجاد اين بانک به اتمام رسيده است و قبل از برگزاري همايش سرمايه گذاري در 18 و 19 آبان ماه سال جاري،تمامي اين اطلاعات در بانک اطلاعات گردشگري کشور ذخيره و براي دسترسي عموم ارائه مي‌شود.همچنين محتواي بسته سرمايه گذاري ارائه شده در اين همايش بر اساس اين اطلاعات خواهد بود.

يکي از نقاط قوت اين بانک اطلاعاتي ارائه وضعيت موجود تاسيسات گردشگري استان آذربايجان شرقي است زيرا اين امر براي سرمايه گذاران بسيار ضروري است که تصوير درستي از وضعيت موجود تاسيسات گردشگري داشته باشند.

در اين بانک فهرست و مشخصات کامل طرح‌هاي آماده کلنگ زني و آماده بهره برداري ارائه خواهد شد. اين طرح‌ها شامل طرح‌هايي است که موافقت اصولي آنها صادر شده است.

کنترل پروژه‌هاي در دست اجراي بخش خصوصي و ارائه شناسنامه کامل مناطق نمونه گردشگري، روستاهاي هدف و ارائه بسته هاي سرمايه گذاري در حوزه گردشگري با هدف معرفي فرصت ها و قابليت هاي سرمايه گذاري در استان از بخش هاي عمده اين بانک خواهد بود.

پيش بيني مي شود با تکميل و راه اندازي اين بانک مشکلات سرمايه گذاران در خصوص گردشگري و در ارتباط با اطلاعات مهم رفع شده و هرچه بيشتر شاهد سرمايه گذاري در اين حوزه باشيم.

معاونت سرمايه گذاري و طرح‌ها در سازمان ميراث فرهنگي به دليل اهميت جذب سرمايه گذاران و توسعهش راه اندازي شده است./106

انتهای پیام/

کد خبر 1387070513