برگزاری همایش مدیریت گردشگری شهری در خوزستان

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از برگزاری همایش یکروزه مدیریت گردشگری شهری در استان خبر داد و گفت: این همایش به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: همایش یکروزه مدیریت گردشگری شهری در استان با مشارکت میراث فرهنگی خوزستان فردا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نهادهای مشارکت کننده در این زمینه افزود: در این همایش یکروزه معاونت عمرانی استانداری خوزستان، اداره کل امور شهری استانداری خوزستان و اداره کل میراث فرهنگی خوزستان مشارکت دارند.

حیدری با اشاره به شرکت کنندگان در این همایش تاکید کرد: از روئسای شوراهای اسلامی شهر سراسر استان، فرمانداران و شهرداران شهرهای خوزستان در این زمینه دعوت به عمل آمده است تا در این همایش یکروزه که فردا راس ساعت15:30  در سالن همایش شهید هاشمی‌نژاد برگزار می‌شود شرکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: در این همایش قرار است استاندار خوزستان شخصا حضور پیدا کند و این مسئله باعث اهمیت این همایش یکروزه می‌شود.

وی گفت: گردشگری اصلی‌ترین مجرا برای جلب سرمایه و ارز‌‌آوری برای کشور است و به این دلیل در تلاش هستیم تا با روشن بخش‌های مختلف این صنعت در کشور در راستای رونق بخشی اقتصادی گام برداریم.

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان افزود: توانمندی بسیار زیادی در خوزستان برای رونق و شکوفایی وجود دارد و به این دلیل باید از همه این توانمندی‌ها استفاده کرد و در این راستا تعاملات را با نهاد‌های شهری و تاثیرگذار در این حوزه آغاز کرده‌ایم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 139211191

برچسب‌ها