آیین تجلیل از همکار آزاده در اداره کل میراث فرهنگی زنجان انجام شد

«آزادگان» همانگونه که در میدان جنگ دلیرانه جنگیدند، در هنگامه اسارت نیز صبورانه مقاومت کردند. همه دوران اسارت و لحظه لحظه آن، سرشار از خاطرات، مطالب و مسایل آموزنده برای جامعه است و هر کدام سند افتخـار دوران دفاع مقدس است. این اسوه های صبر و استقامت امروز در میان ما هستند به آنان عشق می ورزیم و صبوری آنان را ارج می نهیم. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان: غلامرضا نجفلو مسئول امورایثارگران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره بر برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان استان گفت: روز 26 مرداد ماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان گرانقدر به میهن عزیزمان، گرامی داشته شد.
وی عنوان کرد: در این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، ضمن گرامیداشت این روز با اعلام اینکه؛ حضور یکی از این آزادگان بزرگوار در جمع همکاران اداره کل مایه برکت و دلگرمی است تصریح کرد؛کرامت، منزلت و قدر فداکاریهای این عزیزان همواره  باید حفظ گردد.
غلامرضا نجفلو خاطر نشان کرد: در پایان مراسم با حضور اعضای شورای معاونین این اداره کل، از آقای مروتعلی صیدی( همکار آزاده و جانباز دفاع مقدس) با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1394052721