سید رحمت الله رئوف مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات امروز سهشنبه 7 اسفند 97 با اعلام این خبر در گفتوگو با میراثآریا، افزود: «این سامانه که در پورتال سازمان میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری به آدرس www.ichto.ir در دسترس قرار گرفته، آماده دریافت و رسیدگی آنی به گزارشها و شکایات مردمی است.»
او ادامه داد: «هموطنانی که درباره کیفیت و نحوه خدمات در حوزههای مختلف صنوف مرتبط با سازمان و یا در خصوص خود سازمان میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری موضوعات یا شکایاتی برای طرح دارند میتوانند از طریق این سامانه اقدام کنند.»
رئوف تصریح کرد: «همکاران ما در اسرع وقت و به صورت آنی شکایات و موضوعات را بررسی و نتیجه را اعلام میکنند.»
مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات اضافه کرد: «علاوه بر این سامانه تلفنی 09662 در ارتباط با موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری و برای آسایش هموطنان در سفرهای نوروزی آماده دریافت گزارش های مردمی است.»
انتهای پیام/