سامانه جامع ارتباط مردمی سازمان میراث‌فرهنگی فعال شد

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات گفت: «سامانه جامع ارتباط مردمی مربوط به اخبار، اطلاعات و شکایات در حوزه سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از امروز فعال است.»  

سید رحمت الله رئوف مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات امروز سه‌شنبه 7 اسفند 97 با اعلام این خبر در گفت‌وگو با میراث‌آریا، افزود: «این سامانه که در پورتال سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به آدرس www.ichto.ir در دسترس قرار گرفته، آماده دریافت و رسیدگی آنی به گزارش‌ها و شکایات مردمی است.»

او ادامه داد: «هموطنانی که درباره کیفیت و نحوه خدمات در حوزه‌های مختلف صنوف مرتبط با سازمان و یا در خصوص خود سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری موضوعات یا شکایاتی برای طرح دارند می‌توانند از طریق این سامانه اقدام کنند.»

رئوف تصریح کرد: «همکاران ما در اسرع وقت و به صورت آنی شکایات و موضوعات را بررسی و نتیجه را اعلام می‌کنند.»

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات اضافه کرد: «علاوه بر این سامانه تلفنی 09662 در ارتباط با موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری و برای آسایش هموطنان در سفرهای نوروزی آماده دریافت گزارش های مردمی است.»
 

انتهای پیام/

کد خبر 139712073

برچسب‌ها