بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گلستان، محمدجواد ساوری ضمن تشریح پلهای ارتباطی مردم با این ادارهکل، گفت: با توجه به اهمیت فعالیتهای این ادارهکل در سه حوزه مأموریتی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و مراجعات مردمی به بخشهای مختلف آن و همچنین ضرورت ارائه خدمت به هموطنان، این ادارهکل با خط تلفن مستقيم 32261800 و داخلی (1025)، شماره نمابر 32241180 و پايگاه اطلاعرسانی الكترونيكي به آدرس golestan.mcth.ir و نيز به شكل حضوری به آدرس گرگان، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب پانزدهم، جنب امامزاده نور(ع) در خدمت هموطنان و هم استانیهای است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گلستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین راههای ارتباطی مردم با این دستگاه، شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است، خاطرنشان کرد: مردم از طریق این سامانه و بدون واسطه با شمارهگیری تلفن ۱۱۱ یا مراجعه به پرتال الکترونیکی این سامانه به آدرس https://111.irمشکلات و خواستههای خود را با مدیرکل و معاونان ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری میکنند.
او بیان کرد: هموطنان عزیز همچنین میتوانند از طریق تماس با سامانه اطلاعرسانی ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر به شماره 09629 اطلاعات گردشگری موردنیاز خود را دریافت کنند.
ساوری اضافه کرد: این سامانه با ارائه اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شكایات به همراه خدمات امداد خودرو آماده خدماترسانی به هموطنان در طول سال است.
او در ادامه گفت: سامانه جامع پاسخگویی و ارتباطات مردمی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی به شماره 09662 یکی دیگر از سامانههای تلفنی ارتباط با این ادارهکل است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گلستان خاطرنشان کرد: این سامانه اطلاعات مردمی علاوه بر دریافت شکایات، اخبار و اطلاعات حوزه میراثفرهنگی و یگان حفاظت میراثفرهنگی، موضوعات مرتبط با حوزههای گردشگری و صنایعدستی را دریافت کرده و اقدامت مقتضی در راستای پیگیری موضوعات توسط کارشناسان هر بخش اجرایی میشود.
انتهای پیام/
انتهای پیام/