کارگاه مرمت امامزاده سلیمان (ع) به اداره کل میراث‌فرهنگی البرز تحویل داده شد

معاون میراث‌فرهنگی استان البرز گفت: کارگاه مرمت امامزاده سلیمان (ع) اشتهارد از اداره کل اوقاف و امور خیریه به اداره کل میراث فرهنگی البرز تحویل داده شده است و تا دو ماه آینده تعیین پیمانکار و فعالیت کارگاه مرمتی آغاز می‌شود.  

به گزارش میراث آریا، مهدی ارباب‌نیا روز سه‌شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ با حضور در محل امامزاده سلیمان اشتهارد گفت: امروز در راستای تحویل کارگاه مرمت و احیای امامزاده سلیمان(ع) ‌واقع در شهرستان اشتهارد با جمعی از همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه و دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در محل پروژه حاضر شدیم.

به گفته معاون میراث‌فرهنگی استان البرز بر اساس مصوبات قبلی مقرر شده که اعتبارات پروژه از محل اعتبارات اداره کل اوقاف و امور خیریه تأمین شود و بخش مهمی از کار که شامل برنامه‌ریزی برای مرمت، احیا و تهیه طرح مرمتی بوده بر عهده اداره کل میراث‌فرهنگی است.

او تصریح کرد: مطابق بند ۲ توافقات انجام شده بین دو اداره کل، امروز کارگاه مرمت امامزاده سلیمان(ع) اشتهارد از اداره کل اوقاف تحویل میراث فرهنگی داده شد. بر این اساس تمام اقدامات قبلی اداره کل اوقاف و بخشی از مصالح موجود توسط اعضای فنی اداره کل میراث و اوقاف صورت جلسه و کارگاه مرمت تحویل میراث فرهنگی شد.

ارباب‌نیا با بیان اینکه اکنون مشاور پروژه تعیین شده و قرارداد در حال تنظیم است، ابراز امیدواری کرد که  طی دو ماه آینده کارگاه مرمت پروژه با تعیین پیمانکار فعال شود و به سمتی برویم که پروژه مورد بهره برداری عموم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030200074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha