پاسخگویی مدیرکل میراث‌فرهنگی همدان در سامانه سامد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با حضور در سامانه سامد استانداری به پرسش‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش میراث آریا، محسن معصوم‌علیزاده چهارشنبه ۱۲ شهریور با حضور در مرکز سامد استانداری همدان، به صورت تلفنی پاسخگوی پرسش‌ها، درخواست‌ها و مطالبات مردمی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بود.

در مدت حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در سامانه الکترونیکی سامد، تماس‌هایی از سوی مردم برقرار شد که از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده، می‌توان به درخواست تسهیلات برای تاسیسات گردشگری، تبدیل واحدهای اقامتی، حفاظت از آثار تاریخی و مواریث فرهنگی اشاره کرد.

این درخواست‌ها در سامانه سامد ثبت و در ادامه به مدیران مربوطه برای پیگیری ارسال می‌شود، بنابراین مردم می‌توانند در بازه زمانی ۱۰ روزه، مجدد با سامانه ۱۱۱ تماس و با دادن کد رهگیری که برای آن‌ها پیامک شده است نتیجه را دریافت کنند.

سامد به عنوان مرکز ارتباط تلفنی مردم و دولت در محل استانداری همدان مستقر بوده و پاسخگوی مشکلات و پیگیر درخواست‌های مردمی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1404061200746
دبیر محمد آوخ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha