آمادگي استان اردبيل جهت استقبال از مسافران تابستاني

به گزارش ميراث آريا(chtn) مديرکل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل از افزايش کمي و کيفي آب‌هاي گرم معدني و بهر‌ه‌گيري علاقمندان از اين آب‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به نزديکي فصل تابستان برنامه‌ريزي‌هاي مستمر و قابل قبولي را هدف‌گذاري کرديم تا بتوانيم تابستان امسال ميزبان ميليون‌ها گردشگري باشيم که مقصد سفر خود را استان اردبيل تعيين کرده‌اند.

نقي‌زاده ادامه داد: امسال نيز با توجه به دو بخش شدن تعطيلات تابستاني قبل و بعد از ايام ماه مبارک رمضان پيش‌بيني مي‌کنيم عمده سفرها با پايان ماه مبارک رمضان انجام شود که در همين راستا تمام ظرفيت‌ها و قابيلت‌هاي گردشگري خود را با باز‌سازي‌ها و مرمتي که انجام شده آماده استقبال از مسافران تابستاني کرديم.

وي به افزايش و ارتقاي سطح خدمات گردشگري اشاره کرد و گفت: در اين زمينه از تمام صاحبان هتل‌ها، هتل ـ آپارتمان‌ها، مراکز اقامتي و پذيرايي خواسته‌ايم تا بيش از هر زمان ديگر نسبت به ارائه خدمات بهتر و بيشتر تلاش نمايند.

علاوه بر ظرفيت‌هاي گردشگري و طبيعت گردي استان بيش از 2 هزار اثر تاريخي شناسايي شده و 800 اثر به ثبت ملي رسيده وجود دارد که در کنار گردشگري طبيعي، سلامت، ورزش و آب‌هاي گرم و معدني مي‌تواند يک ظرفيت بي‌نظير در حوزه گردشگري و تاريخي باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 139203276