معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با اعضاي جامعه هتل داران ایران که شب گذشته در هتل مدینه الرضاي مشهد برگزار شد گفت: یکی از مهمترین اهدافی که در سازمان میراث فرهنگی به دنبال آن هستم تغییر مدل مدیریتی در این سازمان است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مسعود سلطانی فر در این نشست با تاکید بر اهتمام همه جانبه برای حل مشکلات حوزه گردشگری گفت: علاقه مند برگزاری جلسات و نشست هایي برای رفع مشکلات حوزه گردشگری با بخش های مختلف این صنعت هستم که جامعه هتل داران ایران یکی از مهمترین ارکان صنعت گردشگری است. ما می توانیم به صورت دوستانه و با همکاری هم  مشکلات را حل کنیم.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: افزایش تعامل و همکاری بین سازمان میراث فرهنگی و جامعه هتل داران می تواند به رفع مشکلات مرتبط با حوزه گردشگری کمک کند.

وی ادامه داد: معاون رئیس جمهور در ادامه به تشریح باید ها و نبایدهای اسکان گردشگران و مسافران در اماکن اقامتی مختلف از جمله مدارس و منازل استیجاری  پرداخت و گفت: یکی از بهترین و کارآمد ترین راهکارهای  ساماندهی منازل استیجاری این است که نظارت بر منازل استیجاری و نیز اسکان مسافر در این منازل  در هر منطقه به نزدیک ترین هتل در همان منطقه سپرده شود.

وی ضمن كارآمد دانستن اين روش گفت: زمانی که مسافران در هتل اسکان یافتند مدیر هتل می تواند سایر مسافران را نیز با همان شیوه نظارتی اسکان مسافران درهتل در منازل استیجاری اطراف هتل اسکان دهد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه نوروز امسال باید یکی از متفاوت ترین نوروزها برای مردم در ارائه خدمات باشد ادامه داد: درخواست من از شما این است که در تعطیلات نوروز پيش رو هیچ افزایش نرخی را در نظر نگیرید.

بر اساس این گزارش در نشست اعضاي جامعه هتل داران ایران با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمعی از اعضای جامعه هتل داران  به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1392121022