تحقق سند چشم‏انداز 1404 گردشگري با برندسازي محقق خواهد شد

به گزارش ميراث آريا(chtn)،عضو کميته علمي سومين جشنواره و سمينار برند در گردشگري، با بيان اين مطلب گفت: کشورهايي در حوزه گردشگري موفق‏ترند که بتوانند يک برند و تصوير مناسبي از سرزمينشان را به دنيا ارائه کنند و ما زماني در اين زمينه موفق خواهيم بود که کيفيت محصولاتمان را ارتقا دهيم.

دکتر «علي رحيم‏پور»، افزود: برند از معدود مقوله و پديده‏هايي است که سرشار از معاني عاطفي، ارزشي و معرف هويت کلي و داشته‏هاي فرهنگي- طبيعي يک کشور است.

وي تصريح کرد: اهميت برند در آن است که براي ورود به بازار تجارت بين‏المللي گردشگري بايد سرزمينتان را به بهترين نحو به دنيا معرفي کنيد و بهترين نحو توليد مطابق با نياز مشتري است.

رئيس پژوهشکده گردشگري اظهار داشت: براي ايجاد تصويري مثبت از ايران در ذهن مشتري و ساخت لحظاتي خوش براي آنها ناچاريم که به حوزه برندسازي ورود پيدا کنيم که از نظر علمي يعني منابع انساني، مالي و جاذبه‏هاي گردشگري را درست هدايت کنيم تا با مديريت اين سه عامل در جذب گردشگران بين‏اللملي به کشور موفق عمل کنيم.

/120

انتهای پیام/

کد خبر 139108037