دکتر «علي رحيمپور»، افزود: برند از معدود مقوله و پديدههايي است که سرشار از معاني عاطفي، ارزشي و معرف هويت کلي و داشتههاي فرهنگي- طبيعي يک کشور است.
وي تصريح کرد: اهميت برند در آن است که براي ورود به بازار تجارت بينالمللي گردشگري بايد سرزمينتان را به بهترين نحو به دنيا معرفي کنيد و بهترين نحو توليد مطابق با نياز مشتري است.
رئيس پژوهشکده گردشگري اظهار داشت: براي ايجاد تصويري مثبت از ايران در ذهن مشتري و ساخت لحظاتي خوش براي آنها ناچاريم که به حوزه برندسازي ورود پيدا کنيم که از نظر علمي يعني منابع انساني، مالي و جاذبههاي گردشگري را درست هدايت کنيم تا با مديريت اين سه عامل در جذب گردشگران بيناللملي به کشور موفق عمل کنيم.
/120
انتهای پیام/